|
Forum grupy HZ 2006/2007 WSTI Forum grupy HZ rok 2006/2007 WSTI
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magnes
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:48, 07 Lis 2006 Temat postu: Sprawozdanie |
|
|
Moglby ktos napisac co trzeba dokladnie zrobic na systemy bo do konca nie wiem....dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrick
Gość
|
Wysłany: Wto 0:28, 14 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hmmm...sprawdz na mailu grupy Daniel zalaczyl tam gotowca buzioki dla Daniela<lol2>
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magnes
Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:04, 15 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
to to wiem ale pytam sie co dokladnie trzeba napisac w tym sprawozdaniu...zeby go nie zjebac...moze w punktach jakby ktos mogl podac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daria
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Sob 13:29, 02 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
1.(WORD)Sprawozadnie ma być zrobione w WORD'zie
Ma zawierać:
-Wstawione znaczki alkomatu i paragrafu a następnie trzeba napisać skąd i jak się ich użyło.
-Opis kompresji jakiej użyłeś do obrazków (czy jest stratna czy bezstratna). Ogólnie porównać różne typy kompresji, która jest efektywniejsza ewentulanie można napisac dlaczego.
-Opis archiwum narastającego (z tym jest największy problem). Jedni mówią że chodzi tu o Raport Różnicowy a drudzy o archiwum przyrostowe.
To wszystko co trzeba w Wordzie zrobić.
2. Dwa te same obrazki w formacie JPG i BMP spakować RARem wraz z plikiem BOOT który ma być w notatniku a jego nazwa ma być zmieniona na BOOT. tu wpisz swoje inicjały.txt
Sprawozdanie ma być wysłane za potwierdzeniem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|